Arderea lemnului. Clasificare

Arderea lemnului. Clasificare

Vorbeam cu cateva articole mai in urma despre sobe si seminee, facand mentionare la clasificarea in functie de tipul arderii.
Azi, ca un ultim post pe anul acesta, revin cu o poza care explica cele 3 tipuri de ardere.

Editare ulterioara:

Nu stiu din ce motiv, eu nu pot vede poza la marimea reala. Daca intampinati aceeasi problema, dati click dreapta pe poza si alegeti optiunea “Open Image”

One thought on “Arderea lemnului. Clasificare

  1. Foarte tare!
    Nu credeam ca focul poate arde de sus in jos caci este impotriva firii. Asa ca am incercat si eu. Prima data cu lemne mai putin uscate, si a mers destul de greu, insa, tot a facut mai multa caldura decat atunci kand aprimdeam de jos. A dooa oara am folosit lemne uscate si cand am bagat ca de obicei s-a incalzit apa atat de tare in boiler incat a declansat valva de presiune.
    Acum am invatat sa fac si focul si am invatat si ca lemnele uscate sunt mult mai bune. Eu le aprindeam mereu de jos si ardeau mai repede si mi se pareau ca nu sunt bune. Acum folosesc si achiute ramase de cand sparg lemnele cu doua maini incalzesc boiler de 80 litri pe lemne.

Leave a Reply

